6 produktów
Wybierz auto
0340813484200
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
18,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
18,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340813834200
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041715056300
Szerokość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
26,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819036919B
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819027629B
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
18,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
18,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341302770
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie ROVER 25 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie ROVER 25, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie ROVER 25, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).