41 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
34,03
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
34,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,88
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
32,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
46,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
46,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
44,63
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
44,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)
Rozwiń więcej danych
25,97
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość 1 [mm]: 10
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
22,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
22,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096 b
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
34,77
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
34,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen), acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,94
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,61
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
23,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
27,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Grubość [mm]: 8
Rozwiń więcej danych
31,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
31,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 8
Średnica wewnętrzna [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
60,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
60,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,58
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
37,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,57
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
44,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 11
Rozwiń więcej danych
42,08
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
42,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Wymagana ilość: 2
29,52
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
29,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,76
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
24,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 7
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
24,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rozwiń więcej danych
25,88
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW GOLF VII uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie VW GOLF VII, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie VW GOLF VII, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).