Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW GOLF VII

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: od strony czołowej, Ciężar [kg]: 0.98, Materiał: metal, Ilość: 1, Artykuł uz...
226,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zakres stosowania (narzędzia do obróbki skrawaniem): Żelazo
267,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, góra, Materiał: tworzywo sztuczne, PP (polipropylen), Artykuł...
67,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Blok silnika, boczna oprawa, od strony czołowej, Artykuł uzupełniający / inform...
114,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW GOLF VII – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW GOLF VII to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW GOLF VII – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW GOLF VII rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW GOLF VII – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW GOLF VII nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.