18 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra
163,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
163,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554052A
Ilość połączeń: 2
190,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
190,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
121,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
121,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
93,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
93,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0105
200,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
188,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
126,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014002180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
237,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0111
124,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
105,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
105,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
124,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
184,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
184,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
105,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
105,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
109,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
115,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
115,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.113
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
156,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102672
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
124,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117480
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
189,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW GOLF VII wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW GOLF VII charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW GOLF VII powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.