43 produktów
Wybierz auto
SKV39SKV042
Ciężar [kg]: 0.11
98,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
216,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
216,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
150,84
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
150,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.109
135,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
164,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117470
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
174,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
90,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
108,79
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
108,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014006180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
231,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116505
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
97,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
97,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117420
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
254,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
87,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
87,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0106
119,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0114
111,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
106,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
227,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06e 109 257 l
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
215,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 059 115 243 b
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
108,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
126,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
93,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
93,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI A5 8T wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI A5 8T charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI A5 8T powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.