41 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
124,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV042
Ciężar [kg]: 0.11
98,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
147,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
216,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
216,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0106
117,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
92,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
92,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
171,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
110,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.109
138,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06e 109 257 l
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
217,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
119,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
104,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33103269
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
106,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
116,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
144,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
104,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 105
Szerokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
206,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
206,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
113,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI A5 8T wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI A5 8T charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI A5 8T powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.