16 produktów
Wybierz auto
PIE706117360
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
305,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
305,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33102674
Dla numeru oe: 11 36 7 593 719
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
128,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
128,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 36 7 593 719
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
119,29
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
119,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0910
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
93,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
93,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
245,19
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
245,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0905
205,73
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
205,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20103379
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
249,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
249,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899120
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
290,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
290,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
COV2800014011180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
329,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
329,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
235,38
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
235,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.176
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
280,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
280,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.234
Rozwiń więcej danych
123,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
123,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 34
Szerokość [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
154,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
154,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 81
Szerokość [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
216,52
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
216,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0911
210,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
210,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202954
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
306,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 07.05
U ciebie: śr. 07.05
306,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. BMW 4 F36 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód BMW 4 F36 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie BMW 4 F36 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.