4 produkty
Wybierz auto
Długość [mm]: 110
Szerokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
245,86
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
245,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
231,24
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
231,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 124
Szerokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
271,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
271,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 23796-en200
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
216,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
216,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. NISSAN X-TRAIL II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód NISSAN X-TRAIL II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie NISSAN X-TRAIL II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.