35 produktów
Wybierz auto
0445427001410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
110,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
110,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
298,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
312,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554003A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
86,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
108,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA40946086
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.178
Rozwiń więcej danych
232,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401424
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
273,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554004A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
181,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
181,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554005A
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ilość połączeń: 2
201,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
201,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
192,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
192,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9500
124,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
124,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9501
157,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
329,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV9502
136,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.178
Rozwiń więcej danych
271,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
224,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
224,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
88,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 66
Szerokość [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
140,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. OPEL ASTRA J wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód OPEL ASTRA J charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie OPEL ASTRA J powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.