Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
38 produktów
Wybierz auto
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
105,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
110,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
334,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
334,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
298,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
86,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
108,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
88,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
172,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
172,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 76.2
Rozwiń więcej danych
125,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
329,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
124,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
124,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
192,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
192,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 118.5
Rozwiń więcej danych
312,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
181,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
181,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
172,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
172,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
287,67
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
287,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
256,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
157,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
82,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. OPEL ASTRA J wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód OPEL ASTRA J charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie OPEL ASTRA J powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.