36 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.146
Rozwiń więcej danych
176,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
176,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427001410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
110,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
110,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
110,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
110,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
329,57
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
329,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
108,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
108,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
312,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
312,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554003A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
86,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
86,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA40946086
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
120,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
192,15
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
192,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9500
124,92
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
124,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9501
157,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
157,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
329,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
329,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427005710
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
127,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
127,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9502
136,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
136,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,54
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
117,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
117,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
224,94
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
224,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554005A
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ilość połączeń: 2
201,32
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
201,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
77,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
77,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
82,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
82,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. OPEL ASTRA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód OPEL ASTRA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie OPEL ASTRA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.