22 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0340812490910
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341353990
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340813622900
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341689350
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0471TC1361
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341434500
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340714066800
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU01350000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341317170
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP208553
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ELR560780
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FAITC1433
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ELR384550
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGATC3902
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0471TC1321
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR993440
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR565880
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VIC713660900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAOS8311
Dostawa na wtorek, 2 lipca
W samochodzie OPEL ASTRA J uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie OPEL ASTRA J, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie OPEL ASTRA J, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).