8 produktów
Wybierz auto
ERR554041A
Ilość połączeń: 2
116,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
116,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
123,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
123,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV420629
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
258,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
258,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 118
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
140,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
140,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
187,37
zł/szt.
Kraków: pt. 21.02
U ciebie: pt. 21.02
187,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899111
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
216,96
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
216,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
439,37
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
439,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRCT002
116,62
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
116,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. PEUGEOT 3008 I wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód PEUGEOT 3008 I charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie PEUGEOT 3008 I powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.