38 produktów
Wybierz auto
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
454,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
454,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 066 906 455 g
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
324,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
151,34
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
151,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
258,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
122,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014007180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
505,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
505,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899119
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
399,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
399,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
82,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554052A
Ilość połączeń: 2
188,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
188,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
218,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
161,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
161,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
105,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102684
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
137,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899110
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
126,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
126,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102672
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
123,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
104,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
160,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
210,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
241,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SEAT ALHAMBRA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SEAT ALHAMBRA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SEAT ALHAMBRA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.