6 produktów
Wybierz auto
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
448,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
448,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 066 906 455 g
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
334,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
334,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899119
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
391,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
391,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
COV2800014007180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
520,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
520,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.166
Rozwiń więcej danych
275,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
275,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
248,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
248,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SEAT ALHAMBRA I wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SEAT ALHAMBRA I charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SEAT ALHAMBRA I powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.