59 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
206,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
206,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
207,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
207,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
128,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
128,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
156,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
156,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
105,63
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
105,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
152,67
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
152,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
555,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
555,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
199,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
199,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
260,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
260,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479116492
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
149,71
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
149,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116491
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
149,64
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
149,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
105,98
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
105,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
258,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
258,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRVW003
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
81,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
81,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116502
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
156,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
156,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.179
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
215,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
215,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554011A
Ilość połączeń: 2
157,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
157,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554027A
Ilość połączeń: 2
444,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
444,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554054A
94,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
94,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
282,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
282,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SEAT LEON wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SEAT LEON charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SEAT LEON powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.