58 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Straight connector
139,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
139,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
203,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
203,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
150,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
150,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
530,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
530,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
141,55
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
141,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
196,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
196,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV109866
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
1 290,23
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
1 290,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
177,62
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
177,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
124,37
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
124,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
102,85
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
102,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
250,19
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
250,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
COV2800014002180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
230,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
230,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554052A
Ilość połączeń: 2
188,40
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
188,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0105
152,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
152,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0111
177,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
177,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
102,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
102,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,72
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
120,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
95,20
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
95,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554027A
Ilość połączeń: 2
440,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SKODA OCTAVIA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SKODA OCTAVIA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SKODA OCTAVIA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.