-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
62 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Straight connector
139,53
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
139,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
207,00
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
207,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
151,49
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
151,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
155,44
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
155,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
199,95
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
199,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
550,38
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
550,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,69
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
252,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
89,95
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
89,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
177,62
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
177,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,34
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
97,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
129,36
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
129,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103728
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
217,25
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
217,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 121
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
262,53
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
262,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.113
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
150,68
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
150,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103731
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
182,26
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
182,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
226,50
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
226,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
128,21
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
128,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554011A
Ilość połączeń: 2
156,40
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
156,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554057A
Ilość otworów: 2
Rodzaj zaworu: Z zaworami dolotowymi, z zaworami wylotowymi
Rozwiń więcej danych
196,11
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
196,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SKODA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SKODA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SKODA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.