24 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
385,04
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
385,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117180
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
358,53
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
358,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
183,53
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
183,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
234,62
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
234,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
226,34
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
226,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
400,52
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
400,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427000410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
702,71
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
702,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
196,12
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
196,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
450,65
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
450,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRVV000
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
82,95
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
82,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
268,33
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
268,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Exhaust
364,54
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
364,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
443,45
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
443,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
443,16
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
443,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
121,13
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
121,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000310
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
700,66
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
700,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554060A
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
303,47
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
303,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV044
112,94
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
112,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV045
160,35
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
160,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.214
Rozwiń więcej danych
152,71
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
152,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VOLVO S60 II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VOLVO S60 II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VOLVO S60 II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.