22 produktów
Wybierz auto
0338706117180
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
364,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
364,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
210,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
210,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
400,46
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
400,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
231,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
231,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
174,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
174,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
388,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
388,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
439,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
439,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554060A
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
302,08
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
302,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
121,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
121,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000310
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
634,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
634,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV045
152,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
152,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV044
111,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
111,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
410,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
410,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
418,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
418,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Exhaust
368,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
368,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117530
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
221,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
221,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRVV000
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
116,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
116,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.214
Rozwiń więcej danych
150,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
150,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
694,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
694,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
265,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
265,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VOLVO XC60 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VOLVO XC60 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VOLVO XC60 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.