45 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
203,56
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
203,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
140,89
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
140,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
417,26
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
417,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
207,88
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
207,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
458,75
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
458,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
150,84
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
150,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
196,86
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
196,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
220,22
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
220,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
94,81
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
94,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554057A
Ilość otworów: 2
Rodzaj zaworu: Z zaworami dolotowymi, z zaworami wylotowymi
Rozwiń więcej danych
274,59
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
274,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479116502
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
156,70
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
156,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014001180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
235,79
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
235,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116492
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
149,71
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
149,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
164,29
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
164,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0102
179,45
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
179,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
106,97
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
106,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,63
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
87,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
295,84
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
295,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
224,26
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
224,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW PASSAT VI (B6) wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW PASSAT VI (B6) charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW PASSAT VI (B6) powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.