7 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 066 906 455 g
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
333,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
196,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
243,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
243,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104332
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
198,63
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
198,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRVW003
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
85,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117370
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
306,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 121
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
243,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW PHAETON wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW PHAETON charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW PHAETON powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.