Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do MINI ONE/COOPER

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: 19, M12, Kolor: szary, zielony, Głębokość zabudowy [mm]: 17, Kolor obudowy: zielo...
31,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 12x1,5, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: zielony
37,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 53, Kolor: zielony, Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego
29,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 13650 61B00, Gwint zewn. [mm]: M12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Rodzaj czujnika: czujn...
25,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI

Czujnik temperatury oleju w samochodzie MINI ONE/COOPER

Czujnik temperatury oleju w aucie MINI ONE/COOPER odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

MINI ONE/COOPER – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie MINI ONE/COOPER to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie MINI ONE/COOPER – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie MINI ONE/COOPER wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.