Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do MITSUBISHI PAJERO II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: 3/8" GAS, Rozmiar klucza: 19, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Rodzaj gwintu: z gwintem ...
24,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor obudowy: czarny
49,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8x19 BSP, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: czarny
43,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Czujnik temperatury oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II

Czujnik temperatury oleju w aucie MITSUBISHI PAJERO II odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

MITSUBISHI PAJERO II – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie MITSUBISHI PAJERO II – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.