8 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 39220 35520
Wymiar gwintu: 3/8"-19bsp
Rozwiń więcej danych
31,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PT009107591
Wymiar gwintu: 3/8-18npt
Rezystancja [ohm]: 311, 2700
Rozwiń więcej danych
40,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830129
Wymiar gwintu: 19
Głębokość zabudowy [mm]: 13
53,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830144
Kolor obudowy: Czarny
48,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046333350
Wymiar gwintu: 3/8x19 bsp
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
43,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37148200000
Wymiar gwintu: 3/8" gas
Rozmiar klucza: 19
Rozwiń więcej danych
18,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042873129
Wymiar gwintu: 19
Głębokość zabudowy [mm]: 13
52,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046333340
Wymiar gwintu: 3/8x18 nptf
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
51,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
51,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik temperatury oleju w aucie OPEL MONTEREY odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.
Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie OPEL MONTEREY to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.
Czujnik temperatury oleju w samochodzie OPEL MONTEREY wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.