Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do PORSCHE

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.378

Kolor: Szary

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

40,87

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

40,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju FACET 7.3378

Kolor: Szary

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

39,28

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju FACET 7.3356

Kolor: Czarny

Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, bez obudowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,06

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.128

Wymiar gwintu: 12x150, m12x1.5

Kolor: Niebieski

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,72

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

32,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju MAXGEAR 21-1047

Wymiar gwintu: M12x1,5

Rozmiar klucza: 17

27,35

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

27,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju HART 509 271

Wymiar gwintu: M12x1,5

Rozmiar klucza: 19

21,85

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

21,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

27,35

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

27,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

31,80

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

31,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju VEMO V20-72-0443

Wysokość [mm]: 51.8

Ciężar [kg]: 0.029

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,11

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

29,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.356

Kolor: Czarny

Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, bez obudowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,65

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE

Czujnik temperatury oleju w samochodzie PORSCHE

Czujnik temperatury oleju w aucie PORSCHE odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

PORSCHE – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie PORSCHE to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie PORSCHE – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie PORSCHE wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.