13 produktów
Wybierz auto
051594726600
Długość [mm]: 87.6
Otwór o śr [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
383,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
383,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
310,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
310,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220810
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
407,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
407,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8715200710
Długość [mm]: 84.3
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
212,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
212,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8712220800
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
354,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
354,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713800600
Długość [mm]: 84
Średnica cylindra [mm]: 88.4
Rozwiń więcej danych
544,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
544,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220000
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
354,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
354,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
456,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
456,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
479,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
479,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0392401
Długość [mm]: 84.3
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
217,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
217,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
411,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
411,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
411,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
411,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760099000
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
441,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
441,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FIAT DUCATO II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FIAT DUCATO II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FIAT DUCATO II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.