11 produktów
Wybierz auto
Producenci
NUR8712220800
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
341,60
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
341,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
473,87
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
473,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760099000
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
329,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
329,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL007PI00170000
Długość [mm]: 84
Średnica cylindra [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
550,55
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
550,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220000
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
350,53
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
350,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220810
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
403,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
403,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
419,45
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
419,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
419,45
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
419,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713800600
Długość [mm]: 84
Średnica cylindra [mm]: 88.4
Rozwiń więcej danych
392,59
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
392,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8715200710
Długość [mm]: 84.3
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
212,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
212,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL0392401
Długość [mm]: 84.3
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
222,13
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
222,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FIAT DUCATO II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FIAT DUCATO II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FIAT DUCATO II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.