14 produktów
Wybierz auto
NUR8712220800
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
355,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
355,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0392401
Długość [mm]: 84.3
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
232,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
455,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
455,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220000
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
353,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220810
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
407,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
407,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713800600
Długość [mm]: 84
Średnica cylindra [mm]: 88.4
Rozwiń więcej danych
543,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
543,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8715200710
Długość [mm]: 84.3
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
214,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
435,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
435,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760099000
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
469,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
469,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
313,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
478,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
478,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
051594726600
Długość [mm]: 87.6
Otwór o śr [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
372,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL007PI00170000
Długość [mm]: 84
Średnica cylindra [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
555,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
555,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
423,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
423,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FIAT DUCATO II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FIAT DUCATO II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FIAT DUCATO II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.