14 produktów
Wybierz auto
NUR8743360000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
454,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
454,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK26050
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
228,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
228,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8743360700
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 75.5
Rozwiń więcej danych
359,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
359,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM6601
215,88
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
215,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK148050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
392,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
392,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00113010
Długość [mm]: 65
Średnica cylindra [mm]: 75.009
Rozwiń więcej danych
333,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
333,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008550VR2
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
758,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
758,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008400
Średnica cylindra [mm]: 79
Wymiar standardowy [std]: 1
Rozwiń więcej danych
853,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
853,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147001
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.75
Rozwiń więcej danych
384,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
384,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00113002
Długość [mm]: 65
Średnica cylindra [mm]: 75.509
Rozwiń więcej danych
347,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
347,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.5
Rozwiń więcej danych
381,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
381,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL41253600
Długość [mm]: 65.15
Otwór o śr [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
337,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
337,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00113000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
302,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
302,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00113012
Długość [mm]: 65
Średnica cylindra [mm]: 75.509
Rozwiń więcej danych
347,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
347,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD C-MAX II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD C-MAX II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD C-MAX II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.