Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do FORD C-MAX II

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: NUR8743360000

Tłok NÜRAL 87-433600-00

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 75, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem...
454,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00113012

Tłok MAHLE 039 PI 00113 012

Długość [mm]: 65, średnica cylindra [mm]: 75.509, Powierzchnia: pokryty, obrobiony mechanicznie:...
347,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8743360700

Tłok NÜRAL 87-433607-00

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 75.5, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięci...
414,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL013PI00147001

Tłok MAHLE 013 PI 00147 001

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 73.75, Artykuł uzupełniający / informacja uzupeł...
377,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: with ring compressor, średnica cylindra [mm]: 72.4, Ilość: 3, Wielkość komp...
792,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00113010

Tłok MAHLE 039 PI 00113 010

Długość [mm]: 65, średnica cylindra [mm]: 75.009, Powierzchnia: pokryty, obrobiony mechanicznie:...
346,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
236,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Hard Anodized, Only for Turbocharge, Tapered Con Rod, Up to Euro 6, Without Oil ...
228,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: KOL41253600

Tłok KOLBENSCHMIDT 41253600

Długość [mm]: 65.15, otwór o śr [mm]: 75, Ilość: 3, sworzeń o śr. [mm]: 26, Numer komponent...
334,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00113000

Tłok MAHLE 039 PI 00113 000

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 75, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełnia...
298,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: With Oil Cooling, Długość [mm]: 65.2, otwór o śr [mm]: 75.5, sworzeń o śr...
392,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ETEPM008400

Tłok ET ENGINETEAM PM008400

średnica cylindra [mm]: 79, Wymiar standardowy [STD]: 1, Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trap...
828,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL013PI00147000

Tłok MAHLE 013 PI 00147 000

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 73.5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełn...
375,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Tłok w samochodzie FORD C-MAX II – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD C-MAX II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach FORD C-MAX II?

Zasada działania tłoka w samochodzie FORD C-MAX II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie FORD C-MAX II – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie FORD C-MAX II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.