19 produktów
Wybierz auto
ETEPM008400
Średnica cylindra [mm]: 79
Wymiar standardowy [std]: 1
Rozwiń więcej danych
853,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
853,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008500
Długość [mm]: 50.9
Średnica cylindra [mm]: 71.9
Rozwiń więcej danych
469,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
469,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK26050
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
219,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039PI00113010
Długość [mm]: 65
Średnica cylindra [mm]: 75.009
Rozwiń więcej danych
334,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
334,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743360000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
454,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
454,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK148050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
377,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
377,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00113000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
307,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147001
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.75
Rozwiń więcej danych
372,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
372,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008550VR2
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
758,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00113012
Długość [mm]: 65
Średnica cylindra [mm]: 75.509
Rozwiń więcej danych
339,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
339,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00157002
Długość [mm]: 54
Średnica cylindra [mm]: 79.5
Rozwiń więcej danych
286,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.5
Rozwiń więcej danych
361,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
361,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00157000
Długość [mm]: 54
Średnica cylindra [mm]: 79
Rozwiń więcej danych
328,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
328,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL41253600
Długość [mm]: 65.15
Otwór o śr [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
337,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
337,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM0332
249,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
249,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8743360700
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 75.5
Rozwiń więcej danych
399,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
399,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00113002
Długość [mm]: 65
Średnica cylindra [mm]: 75.509
Rozwiń więcej danych
339,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
339,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL40883600
Długość [mm]: 53.94
Średnica tłoka cylindra: 79.015
Rozwiń więcej danych
417,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
417,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM6601
221,26
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
221,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD C-MAX II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD C-MAX II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD C-MAX II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.