Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
249,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
249,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
254,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
254,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM001200
Długość [mm]: 69.82
Średnica cylindra [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
337,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
337,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742770710
Długość [mm]: 69.82
Średnica cylindra [mm]: 86.5
Rozwiń więcej danych
313,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
313,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK38000
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 69.82
Rozwiń więcej danych
358,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
358,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM001250
Długość [mm]: 69.82
Średnica cylindra [mm]: 86.5
Rozwiń więcej danych
341,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
341,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742940000
Długość [mm]: 51
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
240,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
240,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8742940700
Długość [mm]: 51
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
234,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
234,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04760160700
Długość [mm]: 69.82
Średnica cylindra [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
439,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
439,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742770010
Długość [mm]: 69.82
Średnica cylindra [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
281,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
281,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8714080000
Długość [mm]: 73.98
Średnica cylindra [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
386,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
386,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742340000
Długość [mm]: 51
Średnica cylindra [mm]: 87.5
Rozwiń więcej danych
247,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
247,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD MONDEO III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD MONDEO III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD MONDEO III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.