Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
10 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 74.605
Średnica cylindra [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
434,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
434,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
385,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
385,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 53.8
Średnica cylindra [mm]: 87.5
Rozwiń więcej danych
282,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
282,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 51
Średnica cylindra [mm]: 87.51
Rozwiń więcej danych
410,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
410,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: From 01.2007, with oil cooling
Długość [mm]: 71.15
Rozwiń więcej danych
283,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
283,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
371,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
371,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
411,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
411,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica cylindra [mm]: 79
Wymiar standardowy [std]: 1
Rozwiń więcej danych
853,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
853,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 74.605
Średnica cylindra [mm]: 85.6
Rozwiń więcej danych
478,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
478,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 53.94
Średnica tłoka cylindra: 79.015
Rozwiń więcej danych
383,14
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
383,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD S-MAX I zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD S-MAX I jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD S-MAX I może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.