Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 75.5
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
425,52
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
425,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: A 651 030 10 17
Długość [mm]: 75.5
Rozwiń więcej danych
417,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
417,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 75.5
Otwór o śr [mm]: 83.25
Rozwiń więcej danych
464,58
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
464,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 75.5
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
586,96
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
586,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 75.5
Średnica cylindra [mm]: 83.25
Rozwiń więcej danych
428,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
428,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: A 651 030 1117
Długość [mm]: 75.5
Rozwiń więcej danych
308,31
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
308,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 75.5
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
400,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
400,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 75.5
Średnica cylindra [mm]: 83.25
Rozwiń więcej danych
322,38
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
322,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 75.5
Otwór o śr [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
514,58
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
514,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 75.5
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
346,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
346,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 75.5
Otwór o śr [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
499,62
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
499,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie JEEP zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie JEEP jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie JEEP może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.