13 produktów
Wybierz auto
04760052400
Długość [mm]: 50.83
Średnica cylindra [mm]: 92.9
Rozwiń więcej danych
555,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
555,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
315,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713640700
Długość [mm]: 72.3
Średnica cylindra [mm]: 88.5
Rozwiń więcej danych
432,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
432,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8744090000
Długość [mm]: 56.16
Średnica cylindra [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
506,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
506,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760040800
Długość [mm]: 50.9
Średnica cylindra [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
380,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
380,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
429,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
429,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
413,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
413,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
329,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
521,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760052401
Długość [mm]: 50.83
Średnica cylindra [mm]: 93.15
Rozwiń więcej danych
555,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
555,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL97482600
Długość [mm]: 72.3
Otwór o śr [mm]: 88.01
Rozwiń więcej danych
333,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
051597482610
Długość [mm]: 72.3
Otwór o śr [mm]: 88.51
Rozwiń więcej danych
329,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713640000
Długość [mm]: 72.3
Średnica cylindra [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
409,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
409,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA CLC zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA CLC jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA CLC może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.