11 produktów
Wybierz auto
540,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
540,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760052400
Długość [mm]: 50.83
Średnica cylindra [mm]: 92.9
Rozwiń więcej danych
582,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
582,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742740000
Długość [mm]: 71.65
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
455,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
455,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742740010
Długość [mm]: 71.65
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
457,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
457,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742740700
Długość [mm]: 71.65
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
410,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
410,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8744090000
Długość [mm]: 56.16
Średnica cylindra [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
516,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
516,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742740080
Długość [mm]: 71.65
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
462,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
462,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
051540096630
Długość [mm]: 71.65
Otwór o śr [mm]: 83.51
Rozwiń więcej danych
369,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
369,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
051540095630
Długość [mm]: 71.65
Otwór o śr [mm]: 83.51
Rozwiń więcej danych
369,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
369,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742740710
Długość [mm]: 71.65
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
409,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
409,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
051540095600
Długość [mm]: 71.65
Otwór o śr [mm]: 83.01
Rozwiń więcej danych
369,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
369,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA R zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA R jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA R może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.