8 produktów
Wybierz auto
NUR8744310810
Długość [mm]: 72
Średnica cylindra [mm]: 85.6
Rozwiń więcej danych
540,43
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
540,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00127000
Długość [mm]: 64
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
595,64
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
595,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK148050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
389,15
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
389,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00155000
Długość [mm]: 59.94
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
434,71
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
434,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8745300700
Wysokość [mm]: 50.13
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
278,96
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
278,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8745300000
Wysokość [mm]: 50.13
Średnica cylindra [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
298,84
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
298,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM013060
Średnica cylindra [mm]: 85.6
Sworzeń o śr. [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
504,56
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
504,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM013000
Średnica cylindra [mm]: 85
Sworzeń o śr. [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
502,81
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
502,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie PEUGEOT 3008 II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie PEUGEOT 3008 II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie PEUGEOT 3008 II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.