11 produktów
Wybierz auto
NUR8712340040
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
305,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
305,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760220102
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
270,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
270,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
207,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
207,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8712340700
Długość [mm]: 66.05
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
368,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
368,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712340710
Długość [mm]: 66.05
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
281,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
281,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00122000
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
243,41
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
243,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021PI00118100
Długość [mm]: 50
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
376,74
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
376,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
332,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
332,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
123,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
123,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
469,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
469,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760220100
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
256,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
256,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT KANGOO II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT KANGOO II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT KANGOO II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.