11 produktów
Wybierz auto
NUR8713750030
Długość [mm]: 83.09
Średnica cylindra [mm]: 89
Rozwiń więcej danych
513,48
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
513,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713750710
Długość [mm]: 83.09
Średnica cylindra [mm]: 89.5
Rozwiń więcej danych
509,32
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
509,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713750730
Długość [mm]: 83.09
Średnica cylindra [mm]: 89.5
Rozwiń więcej danych
513,48
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
513,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
456,79
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
456,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0215801
Długość [mm]: 77.4
Średnica cylindra [mm]: 80.26
Rozwiń więcej danych
362,45
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
362,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220810
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
407,77
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
407,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
051599561620
Długość [mm]: 77.4
Otwór o śr [mm]: 80.51
Rozwiń więcej danych
257,79
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
257,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760215800
Długość [mm]: 77.4
Średnica cylindra [mm]: 80.01
Rozwiń więcej danych
343,04
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
343,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760215802
Długość [mm]: 77.4
Średnica cylindra [mm]: 80.51
Rozwiń więcej danych
343,04
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
343,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0222601
Długość [mm]: 83.09
Średnica cylindra [mm]: 89.5
Rozwiń więcej danych
353,07
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
353,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
353,07
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
353,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MASTER II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MASTER II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT MASTER II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.