Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do RENAULT MASTER II

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 83.09

Średnica cylindra [mm]: 89

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

513,48

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

513,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 83.09

Średnica cylindra [mm]: 89.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

509,32

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

509,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 83.09

Średnica cylindra [mm]: 89.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

513,48

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

513,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 87.6

Średnica cylindra [mm]: 95

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

456,79

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

456,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 77.4

Średnica cylindra [mm]: 80.26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

362,45

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

362,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 87.6

Średnica cylindra [mm]: 95

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

407,77

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

407,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 77.4

Otwór o śr [mm]: 80.51

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

257,79

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

257,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 77.4

Średnica cylindra [mm]: 80.01

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,04

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

343,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 77.4

Średnica cylindra [mm]: 80.51

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,04

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

343,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 83.09

Średnica cylindra [mm]: 89.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,07

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

353,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 83.09

Średnica cylindra [mm]: 89

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,07

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

353,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER II

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER II – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MASTER II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach RENAULT MASTER II?

Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MASTER II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER II – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.