11 produktów
Wybierz auto
451,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
451,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760215800
Długość [mm]: 77.4
Średnica cylindra [mm]: 80.01
Rozwiń więcej danych
325,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
325,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760215802
Długość [mm]: 77.4
Średnica cylindra [mm]: 80.51
Rozwiń więcej danych
328,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
328,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220810
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
403,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
403,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713750030
Długość [mm]: 83.09
Średnica cylindra [mm]: 89
Rozwiń więcej danych
509,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
509,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713750710
Długość [mm]: 83.09
Średnica cylindra [mm]: 89.5
Rozwiń więcej danych
503,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
503,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0215801
Długość [mm]: 77.4
Średnica cylindra [mm]: 80.26
Rozwiń więcej danych
366,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
366,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0222601
Długość [mm]: 83.09
Średnica cylindra [mm]: 89.5
Rozwiń więcej danych
341,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
341,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
347,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
347,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8713750730
Długość [mm]: 83.09
Średnica cylindra [mm]: 89.5
Rozwiń więcej danych
507,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
507,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
051599561620
Długość [mm]: 77.4
Otwór o śr [mm]: 80.51
Rozwiń więcej danych
244,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
244,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MASTER II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MASTER II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT MASTER II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.