7 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 34.3
Ciężar [kg]: 0.015
Rozwiń więcej danych
80,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5293985aa
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
125,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
125,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10944466
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
93,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
102,07
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
102,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10938494
Grubość [mm]: 34.3
Ciężar [kg]: 0.015
Rozwiń więcej danych
87,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9114JPN
Ilość biegunów: 4
66,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 006 153 9928
65,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie CHRYSLER przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie CHRYSLER to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.