8 produktów
Wybierz auto
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
77,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
77,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102195
Dla numeru oe: 1 913 600
Ciężar [kg]: 0.021
Rozwiń więcej danych
89,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
89,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403331
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
113,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
113,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403461
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
105,65
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
105,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
88,89
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
88,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
52,31
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
52,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400721
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
171,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
171,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 4
76,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FORD S-MAX przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FORD S-MAX to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.