Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: Sh03 18 211
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
404,04
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
404,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,75
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
100,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Id wykonania wtyczki: 3-polig
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
488,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
488,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
131,34
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
131,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
74,79
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
74,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
68,99
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
68,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
134,45
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
134,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,12
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,67
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
107,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MAZDA 3 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MAZDA 3 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.