8 produktów
Wybierz auto
Producenci
HEL6PP009400521
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
130,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
68,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,47
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
100,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMMZ003
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMMZ000
38,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV32720089
Id wykonania wtyczki: 3-polig
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
488,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
488,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6PP358152291
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
133,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
65,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
65,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MAZDA 3 I przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MAZDA 3 I to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.