🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do PORSCHE CAYENNE I

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

TOPRAN
Czujnik ciśnienia doładowania TOPRAN 111 419

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia doładowania TOPRAN 111 419

TOP111419

Ilość biegunów: 4

59,13

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

59,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia doładowania TOPRAN 207 421

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia doładowania TOPRAN 207 421

TOP207421

51,77

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

51,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE CAYENNE I

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie PORSCHE CAYENNE I – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie PORSCHE CAYENNE I przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania PORSCHE CAYENNE I – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie PORSCHE CAYENNE I to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.