9 produktów
Wybierz auto
HEL6PP009400251
Ilość biegunów: 4
135,31
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
135,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
59,71
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
59,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.025
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
96,35
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
96,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9129JPN
Ilość biegunów: 4
46,65
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
46,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMAU001
33,80
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
33,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMVW003
38,49
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
38,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396PS10159
Ilość podłączonych styków: 4
127,16
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
127,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30936116
Ciężar [kg]: 0.025
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
102,45
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
102,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400551
Od cisnienia [pa]: 11000
Do cisnienia [pa]: 254000
Rozwiń więcej danych
148,86
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
148,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie SEAT EXEO ST przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie SEAT EXEO ST to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.