7 produktów
Wybierz auto
ELR508220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
55,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR013640
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
15,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
14,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
14,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
20,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR025581
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
48,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
48,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR510390
20,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR928100
Wieloczęściowy: 3-częściowy
57,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
57,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe ciśnienie oleju silnikowego jest w aucie FORD MONDEO zapewniane przez poprawnie pracującą pompę oleju. Tłoczy ona środek smarny do wszystkich kanalików olejowych, zapewniając prawidłowe smarowanie. Uszczelki pompy oleju są elementami zapewniającymi szczelność pompy. To dzięki nim pompa może skutecznie zasysać olej z miski olejowej, a następnie rozprowadzać go po silniku.
Uszkodzenie lub zużycie uszczelki pompy oleju w samochodzie FORD MONDEO powoduje wyciek oleju i utratę ciśnienia. Objawy tej usterki mogą wskazywać na niewłaściwą pracę samej pompy lub nieszczelność innego elementu, np. miski olejowej. Mowa tu o ubytku oleju (pobieraniu go przez silnik w nadmiarze), a w krytycznym momencie o zapaleniu się czerwonej kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Silnik samochodu FORD MONDEO nie jest przystosowany do pracy ze zbyt małą ilością oleju silnikowego, dlatego też wszystkie wyżej opisane objawy awarii wymagają natychmiastowej interwencji. W celu zdiagnozowania stanu uszczelek pompy oleju wykonać należy oględziny pompy pod kątem śladów oleju na jej obudowie. Ich wykrycie wskazuje na konieczność wymiany uszczelki pompy na nowy element. Po tej czynności warto przeprowadzić test szczelności układu.