19 produktów
Wybierz auto
Producenci
BGACS0900
Strona zabudowy: Wlot
1 125,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
1 125,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM978
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
1 153,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 153,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2389101
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
39,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
39,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC56066
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
46,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
46,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRECM052317
Strona zabudowy: Strona wylotowa
758,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052322
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
897,02
zł/szt.
Kraków: pt. 05.12
U ciebie: pt. 05.12
897,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052323
Strona zabudowy: Strona wylotowa
913,91
zł/szt.
Kraków: pt. 05.12
U ciebie: pt. 05.12
913,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007786
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 008,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
1 008,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c381, c382, r974s
1 875,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
1 875,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM1021
Strona zabudowy: Strona wylotowa
864,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
864,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: 8mm wide lobes, steel billet
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
1 006,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 006,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: 8mm wide lobes, steel billet
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
984,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
984,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c392, c393, r974s
1 595,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 595,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM977
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Stal
1 264,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 264,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052316
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
758,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV202600
48,96
zł/szt.
Kraków: pt. 05.12
U ciebie: pt. 05.12
48,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007785
Strona zabudowy: Strona wylotowa
550,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
550,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP503534
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał korpusu: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
33,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów BMW 1 E81/E82/E87/E88 mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach BMW 1 E81/E82/E87/E88, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut BMW 1 E81/E82/E87/E88, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu BMW 1 E81/E82/E87/E88, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.