Powiadom mnie o dostępności

Wałki rozrządu do MITSUBISHI PAJERO III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

377,92

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

377,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Strona wylotowa

306,22

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

306,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

229,92

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

229,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

341,28

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

341,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Opcja wyposażenia: Cast

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

484,71

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

484,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Opcja wyposażenia: Cast

Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

612,98

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

612,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: Md302333

437,45

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

437,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO III

Wałek rozrządu w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III – za co odpowiada?

Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów MITSUBISHI PAJERO III mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.

MITSUBISHI PAJERO III – awarie wałka rozrządu

W silnikach stosowanych w samochodach MITSUBISHI PAJERO III, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut MITSUBISHI PAJERO III, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.

Kiedy wymienić wałek rozrządu w pojazdach MITSUBISHI PAJERO III?

Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO III, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.