44 produktów
Wybierz auto
0460CM052136
Długość [mm]: 343
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
363,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
363,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACS9739
286,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
286,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471C306
Opcja wyposażenia: 40,50mm cam lobe, cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
343,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
343,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACS1453
423,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
423,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550006151
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
514,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
514,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052137
Długość [mm]: 343
Strona zabudowy: Strona wylotowa
363,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
363,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
AMC647234
Dla numeru oe: 46823508
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
461,87
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
461,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACS1454FK
1 286,01
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
1 286,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACS4365
350,99
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
350,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH16SZ004
Specyfikacja: Lato scarico
177,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
177,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH16SZ005
Specyfikacja: Intake side
168,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
168,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETEHV0260
314,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
314,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPAASZ005
Specyfikacja: Intake side
158,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
158,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Norma emisji spalin: Euro 5
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c405, c406
1 225,40
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
1 225,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Norma emisji spalin: Do euro 4
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c254, c255, r171s
1 225,40
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
1 225,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007799
Strona zabudowy: Strona wylotowa
477,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
477,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007074
Strona zabudowy: Strona wylotowa
596,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
596,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445428010310
452,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
452,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445428010210
427,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
427,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPAASZ004
Specyfikacja: Lato scarico
159,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
159,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów OPEL COMBO mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach OPEL COMBO, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut OPEL COMBO, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu OPEL COMBO, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.