17 produktów
Wybierz auto
Producenci
AMC647234
Dla numeru oe: 46823508
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
461,87
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
461,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0401103717
Ciężar [kg]: 1.5
Zdjęcie producenta: 1
384,04
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
384,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPAASZ005
Specyfikacja: Intake side
158,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AEECAM712
Strona zabudowy: Strona wylotowa
472,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
472,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM711
Strona zabudowy: Wlot
329,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPAASZ004
Specyfikacja: Lato scarico
159,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Norma emisji spalin: Do euro 4
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c254, c255, r171s
1 225,40
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
1 225,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0401103719
Ciężar [kg]: 1.53
Zdjęcie producenta: 1
376,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
376,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007572
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
419,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
419,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45003
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
278,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
278,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007024
Strona zabudowy: Strona wylotowa
303,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV6SZ004
Specyfikacja: Lato scarico, exhaust side
215,49
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
215,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV6SZ005
Specyfikacja: Intake side, lato aspirazione
214,26
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
214,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH16SZ004
Specyfikacja: Lato scarico
169,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH16SZ005
Specyfikacja: Intake side
168,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Cast
Norma emisji spalin: Do euro 4
Rozwiń więcej danych
447,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
447,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Cast
Norma emisji spalin: Do euro 4
Rozwiń więcej danych
446,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
446,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów SUZUKI WAGON R+ mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach SUZUKI WAGON R+, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut SUZUKI WAGON R+, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu SUZUKI WAGON R+, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.