17 produktów
Wybierz auto
051550007022
Strona zabudowy: Strona wylotowa
541,07
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
541,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
ELR391020
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051550007020
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
462,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
462,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM962
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
999,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
999,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG84722
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
12,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
12,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3 530,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
3 530,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
AMC647291
Dla numeru oe: 03l109022, 03l109022d
Grubość [mm]: 0
Rozwiń więcej danych
763,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
763,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ33011613701
17,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
17,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AEECAM961
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Stal
894,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
894,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP119683
Strona zabudowy: Pokrywa głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
18,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGACS9611
442,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
442,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
AMC647391
Dla numeru oe: 03l109022, 03l109022d
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
513,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
513,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052195
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Średnica [mm]: 57.85
Rozwiń więcej danych
405,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
405,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052196
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Średnica [mm]: 57.85
Rozwiń więcej danych
428,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
428,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176931
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.99
Rozwiń więcej danych
454,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
454,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP118073
Strona zabudowy: Pokrywa głowicy cylindra, strona wylotowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
16,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB171969
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 2.235
Rozwiń więcej danych
520,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
520,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów VW CADDY IV mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach VW CADDY IV, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut VW CADDY IV, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu VW CADDY IV, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.