Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
20 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,62
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
33,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
32,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen), acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,57
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
25,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)
Rozwiń więcej danych
25,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
25,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096 b
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
36,38
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
36,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l109096
37,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
37,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,58
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
37,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,19
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
39,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,65
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
19,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Grubość [mm]: 8
Rozwiń więcej danych
31,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
31,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096b
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rozwiń więcej danych
33,06
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
33,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Rozwiń więcej danych
28,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
28,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
27,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l103085c
Szerokość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
29,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
29,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen), acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
26,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 10
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,69
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
26,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,57
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
44,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,53
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
29,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l109096b
34,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
34,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
38,60
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
38,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW CADDY IV uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie VW CADDY IV, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie VW CADDY IV, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).