Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
62,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
62,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
77,91
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
77,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,11
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
34,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, zewnętrzny, góra
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
73,43
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
73,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
74,58
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
74,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Pp (polipropylen)
50,78
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
50,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, góra
Materiał: Tworzywo sztuczne, pp (polipropylen)
Rozwiń więcej danych
66,38
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
66,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,33
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie VW CADDY IV to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu VW CADDY IV rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW CADDY IV nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.