31 produktów
Wybierz auto
Nr art: CONCT1218
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT1167
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03575649XS
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT1168
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148288
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT1185
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BOS1987949683
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV400900
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASH40000900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BOS1987949684
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03541987949657
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040147885
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB34126
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GAT5682XS
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0365941060
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0365941081
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0365941033
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT1139
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0365941074
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT1169
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Pasek rozrządu w samochodzie VW CADDY IV pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.