38 produktów
Wybierz auto
PIE710334070
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
450,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
450,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171871
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
178,60
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
178,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV234
1 507,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 507,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC59119
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
579,85
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
579,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE705343170
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
729,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
729,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1419900100
Tryb pracy: Pneumatyczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Rozwiń więcej danych
139,12
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
139,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555248A
Ilość połączeń: 5
639,27
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
639,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV14SKV233
367,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
367,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV1500100
171,67
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
171,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV177
Ciężar [kg]: 0.81
Tryb pracy: Pneumatyczny
131,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1500105
394,62
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
394,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
372,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000105
339,61
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
339,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112093
233,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
233,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECDBM018
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
51,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710924D1
Tryb pracy: Pneumatyczny
210,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
310,76
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
310,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864751
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
422,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
422,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88254R
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Ilość biegunów: 5
356,78
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
356,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730066
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
397,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
397,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 174,62 zł
Zawór EGR w samochodzie BMW 6 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach BMW 6 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.