Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
36 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
450,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
450,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
176,31
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
176,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
171,67
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
171,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
579,85
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
579,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.81
Tryb pracy: Pneumatyczny
131,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
131,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 5
639,27
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
639,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
367,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
367,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 507,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
1 507,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
397,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
397,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 174,62 zł
226,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
226,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
729,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
729,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
394,62
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
394,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Rozwiń więcej danych
139,12
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
139,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
351,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
351,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
150,16
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
150,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
233,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
233,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
314,38
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
314,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr, bez chłodnicy agr
276,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
276,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
210,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
210,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
372,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
372,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie BMW 6 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach BMW 6 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.